Despre mine

Fotografia mea
Sibiu, Romania
Bună eu sunt Agoia (Andreea Goia). Cea mai mare plăcere a mea este să mă exprim prin creaţie. Pe blogul meu poţi să urmăreşti ceea ce creez pentru mine, pentru prieteni şi poate chiar pentru tine. Cel mai simplu e să îmi scrii la: contact.agoia@gmail.com

duminică, 12 iunie 2011

Creatii mai vechi

Deoarece nu am mai publicat de mult poze pe blog, in dimineata aceasta, m-am hotarat sa postez cateva din arhiva:
Cercei cu pandantiv

Pentru ca s-a cerut mov:
      
Bratari, sau seturi cu bratari :

Cercei atarnatori:


2 comentarii:

  1. This is such a compliment coming from an artist like you, thank you very much

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you for this valuable information, I hope it is okay that I bookmarked your website for further references.

    RăspundețiȘtergere