Despre mine

Fotografia mea
Sibiu, Romania
Bună eu sunt Agoia (Andreea Goia). Cea mai mare plăcere a mea este să mă exprim prin creaţie. Pe blogul meu poţi să urmăreşti ceea ce creez pentru mine, pentru prieteni şi poate chiar pentru tine. Cel mai simplu e să îmi scrii la: contact.agoia@gmail.com

sâmbătă, 26 februarie 2011

Experimentez cu sarma argintata si FIMO ----- Experimenting with silvered wire and FIMO


Baza de inel din sarma argintata rasucita
-----
Ring base made out of twisted silvered wire

Baza de inel din sarma argintata impletita
-----
Ring base made out of brided silvered wire


O prima incercare in obtinerea unei libelule brosa
-----
Afirst atempt to make a dragonfly brooch 


Prma incercare de bratara masiva :)
-----
First attempt for a masive bracelet :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu