Despre mine

Fotografia mea
Sibiu, Romania
Bună eu sunt Agoia (Andreea Goia). Cea mai mare plăcere a mea este să mă exprim prin creaţie. Pe blogul meu poţi să urmăreşti ceea ce creez pentru mine, pentru prieteni şi poate chiar pentru tine. Cel mai simplu e să îmi scrii la: contact.agoia@gmail.com

luni, 21 februarie 2011

New concept...new style

     O cunosteam de la serviciu, am mai vazut-o, dar nu o intalnisem personal. Intr-o zi colegele ei mi-au cerut ajutorul in legatura cu un cadou de ziua ei. Asa ca am ajuns sa vorbesc cu ea, sa o cunosc mai bine, sa ii inteleg stilul si sa il recreez intr-o piesa unica si speciala numai pentru ea.
     Cand am vorbit, am simtit o conexiune artistica intre noi, asa ca m-am gandit mult si bine pana am ajuns la aceste piese.
     Ea poarta cercei micuti, foarte micuti, ii place culoarea albastru-turcuaz, ii plac lanturile (negre), inelele mari, patrate.
-----
     I had seen her before at my working place, but I had never met her until her colleagues contacted me for a present for her. So I started to talk to her, get to know her, understand her style, in order to recreate a unique piece just for her.
     When we started to talk, we just clicked, so I thought a lot about what would fit her considering she only likes tiny tiny earrings, loves black chains and big square rings. 



She loves them

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu