Despre mine

Fotografia mea
Sibiu, Romania
Bună eu sunt Agoia (Andreea Goia). Cea mai mare plăcere a mea este să mă exprim prin creaţie. Pe blogul meu poţi să urmăreşti ceea ce creez pentru mine, pentru prieteni şi poate chiar pentru tine. Cel mai simplu e să îmi scrii la: contact.agoia@gmail.com

miercuri, 23 februarie 2011

Mărţişor

     Desi afara e zapada, primavara se apropie cu pasi marunti si rapizi, luna Februarie se pregateste de plecare, luna Martie de sosire si in aceasta mare agitatie apare si vestitul Mărţişor.
     In cultura noastra, martisorul este purtat de fete si femei pentru a sarbatori primavara si revenirea la viata a naturii dupa un somn adanc de-a lungul iernii. 
     Pentru aceasta sarbatoare am creat martisore unice, colorate, jucause si dragute, care pot fi purtate ca si pandantive atarnate de un lantisor, sau poate chiar transformate in brose.
-----
     Although it is snow outside, spring is fast approaching, February is preparing for departure, March for arrival and in this great agitation appears the famous Mărţişor (a trinket).
      In our culture,  Mărţişor is an amulet worn by girls and women to celebrate spring and nature coming back to life after a deep sleep throughout the winter.
      For this celebration I have created unique pieces, colorful, playful and maybe cute, which can be worn after this celebration as a pendant hanging from a chain, or even be turned into brooches.


Floricere colorate si vesele
-----
Colorful and happy flowers 
Pentru doamne mai elegante, culori nu atat de puternice
-----
For the elegant  women, not so strong colors
Cartoane taiate si perforate pentru martisoare speciale
-----
Cardboard cut and stamped for special Mărţişoare
 
Asamblate, cu un snur alb-rosu si o punga pentru protectie
-----
Assembled with a red and white ribbon and a bag for protection


Daca sunteti din Sibiu si va intereseaza aceste mici creatii, va rog sa ma contactati pe facebook sau lasati un comentariu aici.

2 comentarii:

  1. Martisoarele sunt foarte speciale! Imi plac mult... sunt supeeeeeerbe! Ce multe modele!! Bravo Andreea... ma surprinzi in fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere